Faceți căutări pe acest blog

duminică, 26 septembrie 2010

UN VIERME

De as fi un vierme galben
pe crenguta tu o para
inauntru-ti m-as tot pierde
caci urat mai ploua afara.

De-o sa vrei sa imi fii gazda
doua saptamani-nainte
sincer n-o sa te ranesc
de-mi va aparea vreun dinte.

Voi mai creste sa n-ai teama
ca-s timid pana-n inele
impreuna vom privi
cre-albastru plin de stele.

Zilele de vara pline
ne vom legana in vant
esti frumoasa si esti dulce
bun la inima eu sunt.

Poate ca indragostit de tine
vom canta in nopti nebune
sanu-ti cald de-l voi atinge
n-oi mai fi hoinar in lume.

Trece vara si schimbarea
nu intarzie s-apara
am sa povestesc padurii
despre-o dragoste bizara.

Toamna vine si eu flutur
metamorfozat te strig
intre-aripi te voi ascunde
sa nu iti mai fie frig.

Crud destinul se iveste
si culeasa, te-am pierdut
imi zambesti - si prin fereastra
eu te urmaresc tacut.

Azi pleca-vei pe vecie
ce se-ntampla nici nu stii
ciopartita pe-o hartie
esti mancata de copii.

Plin de ura timpul toarce
clipe negre si hoinar
te-am iubit si printre ace
ti-oi zambi din insectar.

Ne vom intalni departe
pe-un taram neinchipuit
tu o floare nedeschisa
eu un vierme-ndragostit.

Niciun comentariu: