Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 25 septembrie 2010

CE TE-NDEAMNA

-" Ce te-ndeamna sa ma cauti
unde timpul nu mai moare,
unde muntii-si ingroapa
aurul furat de soare?

Unde vantul rece-al noptii
isi tot cearca morile,
unde spiridusi albastri
isi ascund comori;e.

Unde somnul vise tese,
pentru fete de-mparat,
langa lacul alb in care
nuferii s-au despicat.

Unde strigatul ingheata,
lacrimile fierb pe-altare,
ingerii cu parul verde
plang in noptile murdare.

Ce te-ndeamna sa ma cauti,
de ce-ai vrea o alta soarta,
aici somnu-i vesnicie
aici vinu-i apa moarta!"

Si i-am spus pe intelese,
cum ca inima ma doare,
ochii nu-mi mai sunt in zambet,
am si-un tremur in picioare.

-"Ce ma-ndeamba sa te caut
tu ma-ntrebi nedumerita,
esti sarutul dulce-al mamei,
esti o floare-nmugurita!"

-"Ale tale vorbe dulci
n-au decat ca sa se duca,
eu nu te-as putea iubi:tu esti om eu sunt naluca.

Tot ce visele-ti arata,
tot ce vrei aici gasesti,
aici trupu-i fara viata,
aici nu poti sa iubesti!"

Si a disparut de-ndata
si din visu-mi ma trezesc:
ce m-a indemnat sa caut
o naluca sa iubesc?

Niciun comentariu: