Faceți căutări pe acest blog

duminică, 26 septembrie 2010

NERABDATOARE

In miezul unei nopti de iarna
frumoasa te-am visat, aprins
ca-n graba ai trecut plapanda
si inlemnit nu te-am atins.

Se-oprise timpul parca-n loc
de ochii tai deja invins
necontenit te mai priveam
voios in chip, pe tample nins.

Iubeam prea mult a ta fiinta
si-n visu-mi lung eu te vedeam
la orice pas si-n orice clipa
plin de iubire te doream.

Ce ochi frumosi, ce gura dulce
un trup de inger si mai mult
si vocea ta indragostit
mereu as sta sa o ascult.

Printesa-ntr-un castel inchisa
era prea mult si ma durea
nerebdator as fi-ncercat
sa te rapesc sa fii a mea.

Dar tu nu ma vedea... si eu
sa ma trezesc nu as fi vrut
atins de-o dimineata rece
am tresarit si te-am pierdut.

Degeaba-n alte nopti de iarna
prin vise tot te-am cautat
trecut-au ani si-a mea iubire
si azi te-asteapta ne-ncetat.

Niciun comentariu: