Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 25 septembrie 2010

PATIMA

Freamat de padure verde,
roua lenesul flori,
toate-mi amintesc c-odata
am iubit cu multi fiori.

am iubit un chip plapand
ce n-avea asemanare:
noaptea il veneam in somn,
ziua il vedeam in zare.

Dar eram sfios din fire
si sa-i spun mi-a fost cam teama:
gura ei ma fugarea,

ochii pareau ca ma cheama.

O priveam cu nebunie
cum zambea mereu sub soare
si-mi doaream sa fiu si vant,
s-o mangai de ar fi floare.

Si as fi iubit-o-n taina,
de-ar fi vrut sa fie-a mea;
ochii-i nu ma mai vedeau,
gura ei nu ma striga.

Anii au trecut de-atuncea,
iara ea sireata tare,
n-o mai intalneam in vise,
nu-mi mai aparea in cale.

Azi, degeaba-mi iese-n cale.
caci am inima-mpietrita,
ochii mei nu o mai vad
gura mea nu o mai striga.

Niciun comentariu: