Faceți căutări pe acest blog

duminică, 26 septembrie 2010

DILEME

Azi cuprins intre dileme
de iubiri conditionate
m-am ascuns intre catrene
ce oftau nevinovate.

M-am lovit de goliciunea
unor rime sechestrate
sincere iubiri de-o vara
ce nu par adevarate.

Cautat mereu pe-acasa
de un dor necunoscut
cad emotii peste mine
si sunt trist si sunt tacut.

Serenade monotone
viata prind pe ne-asteptate
toate rad acum de mine
imprudente, urecheate.

Dragostea un vant de toamna
frunze galbene plangand
m-au convins neastamparate,
sa-ti jur iarasi legamant.

Ce de zile pistruiate
in care parca-i nimic
n-am stiut ca ochii tai
m-au crezut un inamic.

Seara unei luni din august
iar m-a prins pe strazi murdare
caci indragostit citeam
zodiace ilegale.

Freamatul unor atingeri
ce mai mult le-am practicat
iarasi s-a prelins prin mine
si tradat am abdicat.

Azi te vad fermecatoare
socotind ca am dreptate
ca iubindu-te pe tine
viata merge mai departe.

Si-atunci ce atata zarva
cand nimic nu-i la-ntamplare
sunt indragostit trupeste
de doi ochi ce ard in zare.

Ce furnicaturi plapande
pentr-un chip necunoscut.
legea firii neschimbata
ma atinge si-a trecut.

O sa urmez dinainte
calea tintuita-n vene
desi-aprins ca un carbune
ma voi stinge dup-o vreme.

Si ciudat uitandu-i chipul
parca mult mi-este mai bine
nu mai stiu nimic de dansa
si nici ea nimic de mine...

Niciun comentariu: