Faceți căutări pe acest blog

duminică, 26 septembrie 2010

UN SARUT

Un sarut sa-mi dai si timpul
sa-si opreasca sforile
un sarut si curcubeul
si-ar gasi culorile.

Un sarut si dimineata
M-ar trezi rauvoitoare
recunoscator in versu-mi
te-as ciopli nemuritoare.

Un sarut si numai unul
mi-ar fi de ajuns si parca
vand de-as fi te-as legana
peste mari de ai fi barca.

Esti frumoasa eu se pare
nu-s asa cum ai visat
esti departe si din mine
dorul inca n-a plecat.

Toamna vine si cocorii
cercuri fac in tot inaltul
eu o sa ma pierd prin basme
tu o sa iubesti pe altul.

Lacrimi albe peste ochii
unui print necunoscut
un sarut nu e nimicul
chipul ce l-am pierdut.

De-ai mai vrea sa stai cu mine
sa-ti aud incetul glas
te-as iubi si numai timpul
cu noi nu va tine pas.

Si lasandu-l prea in ruma
noi de el sa nu mai stim
mereu tineri in iubire
impreuna-n veci sa fim.

Niciun comentariu: