Faceți căutări pe acest blog

luni, 27 septembrie 2010

AM IUBIT

Am iubit candva-ntr-o vara
mai demult, doi ochi caprui
pentru ei seara de seara
pan`la luna am sa ma sui

Voi urca atins de soarta
si de-a lor iubire-amara
am sa planf sa nu ma doara

Si-am sa rog regina noptii
sa ma schimbe iar la chip
ca nebun in calea sortii
mai frumos sa ma-nfirip.

Foc la inima sa-i cada
fetei ce m-a alungat
n-a vrut ieri sa ma mai vada
azi ma-ntorc frumos barbat.

ochii ei scilpesc cu-ardoare
eu refuz a ei privire
in zadar imi da tarcoale
n-o sa cad in amagire.

Dorul sa o arda-n graba
verse lacrimi pentru mine
multumit de-asa isprava
parca m-as simti mai bine.

Si-oi iubi-o dup-o vreme
ca mi-i draga si n-o las
ai ei ochi or sa ma cheme
ca sa-si ieie bun ramas.

N-am s-o las sa plece trista
si indragostit din fire
de-argint lacrimi in batista
am sa strang ca amintire.

Am iubit canva-ntr-o vara
mai demult doi ochi caprui
inima sa nu ma doara
iar la luna o sa ma sui.

Niciun comentariu: