Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 25 septembrie 2010

IUNIE

Clipe dulci, incadescente
se preling pe tei concavi,
nostalgii incoerente
se ascund prin nori firavi.

Ziua pare ca suspina,
plictisita de caldura,
printre flori trece-o albina,
cu nectar dulce in gura.

Prin gradinile mioape,
fluturi zboara fastaciti,
soarele-i certat de ape,
de salcamii nedormiti.

Codrul doarme linistit,
crengile-i fosnesc pe rand,
totul pare impietrit;
treaz sunt eu si al meu gand.

Lin izvorul unduieste,
soapta vantului sireata
cu-a lui valuri se uneste,
de iubire se imbata.

Ma intind pe iarba moale,
cruda inca, necosita,
mi-asez capu-n a ei poale,
inspre somn ea ma invita.

Un cosas si-ascute glasul,
pe un spin el se ridica,
vantul imi alinta nasul
c-un miros de levantica.

Stol de grauri, iat-apare,
printre pomi, veniti sa fure,
inghitinad cirese-amare
cu-ale lor guri nesatule.

Gandurile ma-mpresoara,
iunie ciudat ofteaza,
din vazduh muza-mi coboara,
pe-al meu umar se asaza.

A ei vorve isi revarsa,
inspre mine cate-un pic,
eu adorm in iarba grasa
si nu mai aud nimic.

Niciun comentariu: