Faceți căutări pe acest blog

luni, 27 septembrie 2010

AM PASIT

Pe a timpului care
am pasit increzator
ce e viata asta care
toarce zile in fuior.

Si-mi presara peste frunte
luni intregi de agonie
in iubire un graunte
de idei far`armonie.

Si nu-i chip sa ma-nteleaga
de ce-s eu asa de trist
ca iubesc si eu o " draga"
si-s asa de pesimist.

Ea ma cheama pe altare
prafuite-n suferinta
eu atins de suparare
ma ingrop in rea vointa.

Si nu pot cumplit a plange
pentr-un strop de sarutari
ea sireata ma constrange
spre marunte nepasari.

Luciul oreleor pierdute
mi se-adun-acum in spate
si in nopti necunoscute
parca-ncep sa-i dau dreptate

Seva ochiului trisat
mi se scurge pe barbie
in iubire vinovat
nu mai stiu de bucurie

Si bolnav de-a ei raceala
si refuzuri regizate
nu incape indoiala
c-are ganduri necurate

Vor veni si vremi mai bune
cant topita vei ceda
printre clipele pagane
in sfarsit te-oi saruta.

Ochii tai aprinsi se pare
dupa mine de curand
vor zambi si-n departare
stele vor clipi plapand

Esti tulburate de iubire
eu simt mai mult ca te iubesc
si ca pe-o carte de citire
te rasfoiesc si te citesc

Si ce mult te-ador pe tine
nemaivrand a te tot pierde
prea albastri ochi-n mine
ratacesc spre-ai tai cu verde

Mana-n mana cu iubirea
sa-alergam pe nu stiu unde
toropiti de amagirea
unei dragoste fecunde

De iubirea nu-i amara
lumea in tristeti ne culce
nu-i sclipire sa nu doara
ca apoi sa fie dulce

Stropi de nepasari tacute
sa ne fiarba plini de ura
in bucati crude marunte
sa ne rupa din faptura

Lasa-mi pchii sa-ti aline
suferinta cea de azi
nu-s iubirele sublime
suntem socotiti bastarzi

Mari tristeti ce ne tresalta
iar in noi parca se-ascund
pentru-asa dragoste inalta
eu ma simt atat de scund

Sa dobor eclipsa moale
a unor priviri sirete
cu nectarul gurii tale
sa ma satur pe-ndelete

S-alungam dorinti trecute
dintre noi si tineretea
prin potecile batute
sa ne-ascundem frumusetea

Sa fugim in lumea rece
urmariti de ploi curate
peste noi vremea va trece
vom plecat tot mai departe

Bate miezul noptii - sange
sa ne curga-n crestet iara
clipele demult vor plange
pentru o dragoste amara.

Niciun comentariu: