Faceți căutări pe acest blog

vineri, 15 octombrie 2010

ZDROBIT

Noaptea-si varsa aprig lacrimi
de iubire vars si eu...
si zdorbit mereu in patimi
sa te uit mi-e-atat de greu.

Roadele gandirii noastre 
ne-au pecetluit simtirea
cu priviri din cele-albastre
noi ne-am cimentat iubirea.

Adancit mereu in suflet 
farmecul zilelor scurte
ne-atins din nou in cuget 
cu priviri asa de multe.

Strigat de iubire suna
peste-a vremii adiere
sa ramanem impreuna
neincetat eu iti voi cere.

Lasa-ma sa te ador cu soapte
prea aprins te-oi mangaia
te iubesc cum nu se poate 
sa iubesti pe cineva

Parca ochii nostri-n graba
ne-au atras plini de iubire
caci glumind fara zabava
azi nu ne venim in fire.

Nopatea lacrimi varsa-ntr-una
neincetat varsam si noi
te-am atins si numai luna
a sclipit pentru-amandoi.

Niciun comentariu: