Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 16 octombrie 2010

NEBUNIE

Mi-e prieten vinu-n asta noapte?...
nici eu nu stiu caci parasit
am sa ma inchid in negre soapte 
sa nu mai plang indragostit.

Ce bun e vinul caci m-arunca
departe ca sa uit de tine  
si ochii tai ca de naluca
sa nu sclipeasca iar spre mine.

Si nu doresc decat o clipa
sa ma amestesc cu finetea 
licorii care cu risipa...
ce multi si-au alungat tristetea.

Ce dulce-i viata deodata
ce dulce esti chiar de-ai plecat
mai mult de-atat as vrea sa poata
licoarea asta c-ai trisat.

E-o nebunie-n mine negresit
ca-n juru-mi totul se sfarama
tu ai plecat si-nebunit
eu socotesc licoarea buna.

Nici pica nu-ti mai port caci timpul
spre eterne despartiri ma-mpinge
azi te-am tradat si eu in schimbul
unor priviri ce nu s-or stinge.

Niciun comentariu: