Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 16 octombrie 2010

VIS PAGAN

Iubito intr-un vis pagan
mireasa te-am chemat in noapte 
nu am stiut atunci ca poate
o sa ma-alungi sa nu raman.

Cavernele intortocheate 
ale iubirii premature 
n-au apucat ca sa mai jure
si au cazut ingenuncheate.

Limbajul trupului ranit
involburat de-a ta privire 
se va schimba si-n devenire
va plange singur umilit.

Rabdarea e acum pedanta
ca nebunia unor clipe
ce dragoste sa se-nfiripe
cand tu nu-mi esti macar amanta.

Sa plangi, sa plang ce mai conteaza
cand dragostea e trecatoare
iubirile mai mor si-mi pare 
ca iar destinul se distreaza.

Se frang in inima suspine 
caci picur lacrimi de amor 
si ochii mi se-nchid usor 
doar poate n-au uita de mine.

Colind in vis gandind la tine
rapus incet de voluptate
si sufra ca esti prea departe
caci triste vremuri vin spre mine.

Iubito intr-un vis pagan
am sa te-astept neinduplecat
sa nu mai plangi ca n-am plecat
 sa ma saruti ca mai raman,


Iubito intr-un vis pagan...

Niciun comentariu: